U principiu di funziunamentu di una macchina di carta culturale include principalmente i seguenti passi:
Preparazione di a pasta: Trasfurmazione di materie prime cum'è a pasta di legnu, a pasta di bambù, u cuttone è e fibre di linu per mezu di metudi chimichi o meccanichi per pruduce una pasta chì risponde à i requisiti di fabricazione di carta.
Disidratazione di e fibre: E materie prime modulate entranu in a macchina di carta per u trattamentu di disidratazione, furmendu una pellicola di polpa uniforme nantu à a tela di fibre.
Furmazione di fogli di carta: Cuntrullendu a pressione è a temperatura, u film di polpa hè furmatu in fogli di carta cù un certu spessore è umidità nantu à a macchina di carta.
Spremitura è disidratazione: Dopu chì a carta bagnata lascia a rete di fabricazione di carta, entrerà in a sezione di pressatura. Applicate gradualmente pressione à u fogliu di carta attraversu i spazii trà parechji gruppi di rulli per rimuovere ulteriormente l'umidità.
Asciugatura è furmazione: Dopu a pressatura, u cuntenutu d'umidità di u fogliu di carta hè sempre altu, è deve esse asciugatu per asciugatura à aria calda o asciugatura per cuntattu in un asciugatore per riduce ulteriormente u cuntenutu d'umidità in u fogliu di carta à u valore desideratu è stabilizà a struttura di u fogliu di carta.
Trattamentu di a superficia: U rivestimentu, a calandratura è altri trattamenti di a superficia sò applicati à a carta secondu diversi scenarii d'applicazione per migliurà e so caratteristiche di a superficia, cum'è a levigatezza, a lucentezza è a resistenza à l'acqua.
Tagliu è imballaggio: Sicondu i bisogni di u cliente, tagliate tuttu u rotulu di carta in prudutti finiti di diverse specifiche è imballateli.
Data di publicazione: 20 dicembre 2024