Putu Juli Ardika, direttore generale di l'agricultura in u Ministeru di l'Industria di l'Indonésia, hà dettu pocu tempu chì u paese hà migliuratu a so industria di a polpa, chì occupa l'ottava postu in u mondu, è l'industria di carta, chì occupa a sesta.
Attualmente, l'industria di a polpa naziunale hà una capacità di 12,13 milioni di tunnellate à l'annu, postu chì l'Indonesia ottava in u mondu. A capacità installata di l'industria di a carta hè di 18,26 milioni di tunnellate annu, chì ponenu l'Indonesia sestu in u mondu. E 111 cumpagnie naziunali di pasta è carta impieganu più di 161 000 travagliadori diretti è 1,2 milioni di travagliadori indiretti. In u 2021, u rendimentu di l'esportazione di l'industria di a pasta è a carta hà righjuntu 7,5 miliardi $ US, chì rapprisentanu u 6,22% di l'esportazioni africane è u 3,84% di u pruduttu domesticu grossu (PIB) di l'industria di trasfurmazioni di gasu è di gas.
Putu Juli Adhika dice chì l'industria di a pasta è a carta hà sempre un futuru perchè a dumanda hè sempre abbastanza alta. In ogni casu, ci hè bisognu di aumentà a diversificazione di prudutti d'altu valore aghjuntu, cum'è a trasfurmazioni è a dissoluzione di a polpa in rayon viscose cum'è materia prima per i prudutti di l'industria tessili. L'industria di a carta hè un settore cù un grande putenziale postu chì quasi tutti i tipi di carta ponu esse pruduciutu in u paese in Indonesia, cumpresi i banconoti è i documenti preziosi cù specificazioni speciali per risponde à i requisiti di sicurezza. L'industria di a pasta è a carta è i so derivati anu boni opportunità d'investimentu.
Tempu di Postu: Dec-16-2022