Putu Juli Ardika, direttore generale di l'agricultura à u Ministeru di l'Industria di l'Indonesia, hà dettu pocu fà chì u paese hà migliuratu a so industria di a pasta di legnu, chì hè ottava in u mondu, è a so industria di a carta, chì hè sesta.
Attualmente, l'industria naziunale di a pasta di legnu hà una capacità di 12,13 milioni di tunnellate à l'annu, ciò chì piazza l'Indonesia à l'ottava piazza mundiale. A capacità installata di l'industria cartaria hè di 18,26 milioni di tunnellate à l'annu, ciò chì piazza l'Indonesia à a sesta piazza mundiale. L'111 cumpagnie naziunali di pasta di legnu è carta impieganu più di 161.000 travagliadori diretti è 1,2 milioni di travagliadori indiretti. In u 2021, a prestazione d'esportazione di l'industria di a pasta di legnu è carta hà righjuntu i 7,5 miliardi di dollari americani, ciò chì rapprisenta u 6,22% di l'esportazioni africane è u 3,84% di u pruduttu domesticu brutu (PIL) di l'industria di trasfurmazione micca petrolifera è gasiera.
Putu Juli Adhika dice chì l'industria di a pasta è di a carta hà sempre un avvene perchè a dumanda hè sempre abbastanza alta. Tuttavia, ci hè bisognu di aumentà a diversificazione di i prudutti à altu valore aghjuntu, cum'è a trasfurmazione è a dissoluzione di a pasta in rayon viscosa cum'è materia prima per i prudutti in l'industria tessile. L'industria di a carta hè un settore cù un grande putenziale postu chì guasi tutti i tipi di carta ponu esse prudutti in u paese in Indonesia, cumprese e banconote è e carte preziose cù specifiche speciali per risponde à i requisiti di sicurezza. L'industria di a pasta è di a carta è i so derivati anu bone opportunità d'investimentu.
Data di publicazione: 16 dicembre 2022