banner_di_pagina

U prucessu di pruduzzione di carta kraft è a so applicazione in l'imballaggio

A storia è u prucessu di pruduzzione di a carta Kraft
A carta kraft hè un materiale d'imballaggio cumunimenti adupratu, chjamatu cusì dopu à u prucessu di trasfurmazione di a carta kraft. L'artigianatu di a carta kraft hè statu inventatu da Carl F. Dahl in Danzig, Prussia, Germania in u 1879. U so nome vene da u tedescu: Kraft significa forza o vitalità.
L'elementi basi per a fabricazione di pasta di pelle di vacca sò a fibra di legnu, l'acqua, i prudutti chimichi è u calore. A pasta di pelle di vacca hè prodotta mischjendu fibre di legnu cù una suluzione di soda caustica è sulfuru di sodiu è cucinendu à vapore in un vaporizzatore.
A pasta di carta subisce prucessi di fabricazione è cuntrollu di prucessu cum'è l'impregnazione, a cottura, u sbiancamentu di a pasta, a battitura, l'apprettatura, u sbiancamentu, a purificazione, a vagliatura, a formatura, a disidratazione è a pressatura, l'asciugatura, a calandratura è l'avvolgimentu per pruduce infine carta kraft.

1665480094 (1)

L'applicazione di a carta kraft in l'imballaggio
Oghje ghjornu, a carta kraft hè aduprata principalmente per scatule di cartone ondulatu, è ancu carta periculosa micca plastica aduprata in sacchetti di carta cum'è cimentu, alimenti, prudutti chimichi, beni di cunsumu è sacchetti di farina.
A causa di a durabilità è a praticità di a carta kraft, e scatule di cartone ondulatu sò assai populari in l'industria di a logistica espressa. I cartoni ponu prutege bè i prudutti è resiste à e cundizioni di trasportu difficili. Inoltre, u prezzu è u costu sò in linea cù u sviluppu di l'imprese.
E scatule di carta kraft sò ancu cumunemente aduprate da l'imprese per ghjunghje à obiettivi di sviluppu sustenibile, è e misure ambientali sò chjaramente rapprisentate attraversu l'aspettu rusticu è primitivu di a carta kraft marrone. A carta kraft hà una vasta gamma di usi è pò furnisce una varietà di imballaggi innovativi in l'industria di l'imballaggio d'oghje.


Data di publicazione: 01-Mar-2024