banner_di_pagina

L'industria cartaria cuntinueghja à riprende è mostra una tendenza pusitiva. L'imprese cartarie sò ottimiste è aspettanu cun impazienza a seconda metà di l'annu.

A sera di u 9 di ghjugnu, CCTV News hà infurmatu chì secondu l'ultimi dati statistici publicati da a Federazione di l'Industria Leggera di a Cina, da ghjennaghju à aprile di questu annu, l'ecunumia di l'industria ligera di a Cina hà cuntinuatu à rimbalzà è furnisce un sustegnu impurtante per u sviluppu stabile di l'ecunumia industriale, cù u tassu di crescita di u valore aghjuntu di l'industria cartaria chì supera u 10%.

U ghjurnalistu di Securities Daily hà amparatu chì parechje cumpagnie è analisti anu un atteggiamentu ottimistu versu l'industria di a carta in a seconda metà di l'annu. A dumanda di elettrodomestici, mobili per a casa è e-commerce hè in crescita, è u mercatu di cunsumu internaziunale si sta riprendendu. A dumanda di prudutti di carta pò esse vista cum'è alta in prima linea.
Aspettative ottimistiche per u secondu trimestre
Sicondu e statistiche di a Federazione di l'Industria Leggera Cinese, da ghjennaghju à aprile di questu annu, l'industria ligera cinese hà ottenutu un fatturatu di quasi 7 trilioni di yuan, un aumentu di 2,6% annantu à l'annu precedente. U valore aghjuntu di l'industria ligera sopra a dimensione designata hè aumentatu di 5,9% annantu à l'annu precedente, è u valore d'esportazione di tutta l'industria ligera hè aumentatu di 3,5% annantu à l'annu precedente. Frà questi, u tassu di crescita di u valore aghjuntu di l'industrie manifatturiere cum'è a fabricazione di carta, i prudutti di plastica è l'elettrodomestici supera u 10%.

2345_imagine_file_copia_2

A dumanda à valle si riprende gradualmente
Mentre l'imprese aghjustanu attivamente a so struttura di prudutti è prumove l'innuvazione tecnologica, l'esperti di l'industria anu ancu un atteggiamentu ottimistu versu u mercatu di l'industria cartaria naziunale in a seconda metà di l'annu.
Yi Lankai hà espressu un'attitudine ottimista versu a tendenza di u mercatu di a carta: "A dumanda di prudutti di carta d'oltremare si sta riprendendu, è u cunsumu in Europa, America di u Nordu, Mediu Oriente è altre regioni si sta rimbalzendu. L'imprese stanu rifornendu attivamente u so inventariu, in particulare in u settore di a carta domestica, chì hà aumentatu a dumanda. Inoltre, e recenti attriti geopolitichi si sò intensificate, è u ciclu di spedizione hè statu allargatu, aumentendu ulteriormente l'entusiasmu di l'imprese d'oltremare à valle per rifornisce l'inventariu. Per l'imprese di carta domestiche cù attività d'esportazione, hè attualmente a stagione di punta di e vendite".
Quandu hà analizatu a situazione di i mercati segmentati, Jiang Wenqiang, un analista di Guosheng Securities Light Industry, hà dettu: "In l'industria cartaria, parechje industrie segmentate anu digià publicatu segnali pusitivi. In particulare, a dumanda di carta da imballaggio, carta ondulata, filmi à base di carta è altri prudutti utilizati per a logistica di l'e-commerce è l'esportazioni oltremare hè in crescita. A ragione di questu hè chì l'industrie à valle cum'è l'elettrodomestici, l'arredamentu per a casa, a consegna espressa è a vendita al dettaglio stanu sperimentendu una ripresa di a dumanda. À u listessu tempu, l'imprese domestiche stanu creendu filiali o uffici à l'esteru per accoglie l'espansione di a dumanda oltremare, chì à u so tornu genera un effettu pusitivu ".
Sicondu Zhu Sixiang, un ricercatore di Galaxy Futures, "Recentemente, parechje cartiere sopra à a dimensione designata anu publicatu piani di aumentu di i prezzi, cù aumenti di prezzi chì varianu da 20 yuan/ton à 70 yuan/ton, ciò chì aumenterà u sentimentu bullish in u mercatu. Si prevede chì à partesi da lugliu, u mercatu domesticu di a carta si sposterà gradualmente da a bassa stagione à a stagione di punta, è a dumanda terminale puderia passà da debule à forte. Guardendu tuttu l'annu, u mercatu domesticu di a carta mostrerà una tendenza di debulezza prima è dopu di forza".


Data di publicazione: 14 di ghjugnu 2024