banner_di_pagina

L'imprese di carta principali acceleranu attivamente a cunfigurazione di u mercatu d'oltremare in l'industria di a carta

Andà à l'esteru hè una di e parolle chjave per u sviluppu di l'imprese cinesi in u 2023. Andà à u livellu mundiale hè diventatu un percorsu impurtante per l'imprese lucali di fabricazione avanzata per ottene un sviluppu di alta qualità, da l'imprese naziunali chì si raggruppanu per cumpete per l'ordini, à l'esportazione di a Cina di "novi trè campioni" è cusì via.
Attualmente, l'industria cartaria cinese accelera a so espansione in mare. Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistica, u valore di l'esportazione di l'industria cartaria è di i prudutti di carta di a Cina in dicembre 2023 era di 6,97 miliardi di yuan, un aumentu di u 19% annantu à l'annu precedente; U valore cumulativu di l'esportazione di l'industria cartaria è di i prudutti di carta di a Cina da ghjennaghju à dicembre 2023 era di 72,05 miliardi di yuan, un aumentu di u 3% annantu à l'annu precedente; U valore di l'esportazione di l'industria cartaria è di i prudutti di carta di a Cina hà righjuntu u so valore massimu da ghjennaghju à dicembre 2023.

1675220577368

Sutta a doppia prumuzione di e pulitiche è di u mercatu, l'entusiasmu di e cumpagnie di carta naziunali per espansione à l'esteru hè aumentatu significativamente. Sicondu e statistiche, à partesi da u 2023, e fabbriche di carta naziunali anu acquistatu è aghjuntu circa 4,99 milioni di tunnellate di capacità di pruduzzione di cartone ondulatu è cartone à l'esteru, cù l'84% di a capacità di pruduzzione cuncentrata in u Sudeste Asiaticu è u 16% cuncentrata in i paesi europei è americani. À partesi da avà, e principali cumpagnie di carta cinesi si stanu espandendu attivamente à l'esteru.
In l'ultimi anni, e principali cumpagnie naziunali di carta si sò integrate attivamente in u novu mudellu di sviluppu di a doppia circulazione naziunale è internaziunale, stabilendu parechje filiali in paesi cum'è i Stati Uniti, a Germania, a Russia, u Bangladesh, u Vietnam è l'India. I so prudutti sò venduti à decine di paesi è regioni in Asia, Europa, l'Americhe, u Mediu Oriente è l'Africa, diventendu una forza impurtante chì guida u sviluppu verde di l'industria cartaria in Asia è in u mondu.


Data di publicazione: 19 d'aprile di u 2024