Dapoi l'istituzione di una catena industriale cumpleta in i campi di a polpa è di carta cruda in u nostru paese per parechji anni, hè diventatu gradualmente u focu di i mercati domestici è internaziunali, in particulare in l'ultimi anni. L'imprese upstream anu lanciatu piani di espansione, mentre chì i pruduttori di carta cruda downstream anu ancu attivamente disposti, injecting novu impetu in u sviluppu di l'industria. Sicondu l'ultimi dati, i prudutti di carta cruda downstream di a polpa in Cina sò previsti per aumentà a capacità di produzzione da quasi 2,35 milioni di tunnillati questu annu, chì mostra un forte momentu di sviluppu. Frà elli, l'aumentu di carta culturale è carta di casa hè particularmente prominente.
Cù a crescente dumanda di prutezzione di l'ambiente in u mercatu è a migliione stabile di l'ambiente macroeconomicu, l'industria cartaria chinesa si sbarazza gradualmente di l'impattu di l'epidemie è entra in un periodu d'oru di sviluppu. Da nota particulari hè chì i principali pruduttori lancianu attivamente una nova volta di espansione di capacità in a catena di l'industria di a polpa è di a carta cruda.
Da avà, a capacità di pruduzzione di pasta è carta cruda in a valle in Cina hà superatu 10 milioni di tunnellate. Divisu per categuria di polpa, a nova capacità di produzzione prevista in u 2024 hè prevista per ghjunghje à 6,3 milioni di tunnellate, cù una proporzione significativa di a nova capacità di produzzione in Cina Centrale, Sud è Sud-Ovest.
Tempu di post: 20-Sep-2024