Dapoi a creazione di una catena industriale cumpleta in i campi di a pasta di legnu è di a carta cruda à valle in u nostru paese per parechji anni, hè diventata gradualmente u centru di i mercati naziunali è internaziunali, in particulare in l'ultimi anni. L'imprese à monte anu lanciatu piani d'espansione, mentre chì i pruduttori di carta cruda à valle anu ancu attivamente stabilitu piani, injectendu un novu impulsu à u sviluppu di l'industria. Sicondu l'ultimi dati, si prevede chì i prudutti di carta cruda à valle di a pasta di legnu in Cina aumenteranu a capacità di pruduzzione di quasi 2,35 milioni di tunnellate quest'annu, mustrendu un forte impulsu di sviluppu. Trà questi, l'aumentu di a carta culturale è di a carta domestica hè particularmente prominente.
Cù a crescente dumanda di prutezzione ambientale in u mercatu è u miglioramentu stabile di l'ambiente macroeconomicu, l'industria cartaria cinese si sbarazza gradualmente di l'impattu di l'epidemia è entra in un periodu d'oru di sviluppu. Da nutà in particulare chì i principali pruduttori stanu lancendu attivamente una nova seria di espansione di capacità in a catena di l'industria di a pasta di carta è di a carta cruda à valle.
À partesi d'ora, a capacità di pruduzzione di pasta di legnu è di carta cruda in Cina hà superatu i 10 milioni di tunnellate. Divisa per categuria di pasta di legnu, a nova capacità di pruduzzione prevista in u 2024 duveria ghjunghje à 6,3 milioni di tunnellate, cù una proporzione significativa di nova capacità di pruduzzione in Cina Centrale, Meridionale è Sud-Ovest.
Data di publicazione: 20 settembre 2024