banner_di_pagina

Sviluppu rapidu di l'industria di l'imballaggio in Cina

L'industria di l'imballaggio di a Cina entrerà in un periodu di sviluppu chjave, vale à dì u periodu di sviluppu d'oru à u periodu di prublemi multipli. A ricerca nantu à l'ultima tendenza mundiale è i tipi di fattori determinanti avarà una significazione strategica impurtante per a tendenza futura di l'industria di l'imballaggio cinese.

Sicondu una ricerca precedente di Smithers in The Future of Packaging: A Long-term Strategic Forecast to 2028, u mercatu mundiale di l'imballaggi crescerà di quasi u 3% annu per ghjunghje à più di 1,2 trilioni di dollari entro u 2028.

Da u 2011 à u 2021, u mercatu mundiale di l'imballaggi hè cresciutu di 7,1%, cù a maiò parte di sta crescita chì vene da paesi cum'è a Cina, l'India, ecc. Sempre più cunsumatori sceglienu di migrà in e zone urbane è aduttà stili di vita muderni, aumentendu cusì a dumanda di prudutti imballati. È l'industria di u cummerciu elettronicu hà acceleratu sta dumanda à u livellu mundiale.

Un certu numeru di fattori di u mercatu anu un impattu significativu nantu à l'industria mundiale di l'imballaggio. Quattru tendenze chjave chì emergeranu in i prossimi anni:

Sicondu l'OMC, i cunsumatori mundiali puderanu esse sempre più propensi à cambià e so abitudini di compra pre-pandemia, ciò chì porta à un forte aumentu di a consegna in linea è di altri servizii di consegna à domicile. Questu si traduce in un aumentu di a spesa di i cunsumatori per i beni di cunsumu, è ancu in l'accessu à i canali di vendita muderni è in una classe media crescente desiderosa di accede à e marche è à l'abitudini di compra mundiali. In i Stati Uniti afflitti da a pandemia, e vendite in linea di alimenti freschi sò cresciute dramaticamente paragunate à i livelli pre-pandemia in u 2019, aumentendu di più di u 200% trà a prima metà di u 2021, è e vendite di carne è verdura di più di u 400%. Questu hè statu accumpagnatu da una maggiore pressione nantu à l'industria di l'imballaggio, postu chì a recessione ecunomica hà resu i clienti più sensibili à i prezzi è i pruduttori è i trasfurmatori di imballaggi anu difficultà à ottene abbastanza ordini per mantene e so fabbriche aperte.


Data di publicazione: 30 settembre 2022