Sicondu statistiche doganale, in i primi trè trimestri di u 2022, u voluminu di l'importazione è di l'esportazione di carta di a casa di a Cina hà dimustratu una tendenza opposta cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, cù u voluminu di l'importazione significativamente ridottu è u voluminu di l'esportazione significativamente aumentatu. Dopu à grandi fluttuazioni in 2020 è 2021, l'affari d'impurtazione di carta di a casa hà ricuperatu gradualmente à u livellu di u listessu periodu in 2019. A tendenza di l'importazione è l'esportazione di i prudutti sanitarii assorbenti hà tenutu u listessu ritmu cù u listessu periodu di l'annu passatu, è l'impurtazione. u voluminu più diminuitu, mentri l'affari di l'esportazione mantene a tendenza di crescita. L'impurtazione è l'esportazione di salviette umide sò diminuite significativamente annu à l'annu, principalmente per via di a diminuzione di u voluminu di u cummerciu esteru di salviette di disinfezione. L'analisi specifica di l'importazione è l'esportazione di diversi prudutti hè a siguenti:
Importazione di carta di a famigliaIn i primi trè trimestri di u 2022, u voluminu di l'importazione è u valore di a carta di a casa anu diminuitu significativamente, cù u voluminu di l'importazione scendendu à circa 24 300 tunnellate, di quale a carta di basa hè stata per 83,4%. Sia u voluminu è u valore di a carta domestica anu aumentatu significativamente in i primi trè trimestri di u 2022, invirtendu a tendenza di calata in u stessu periodu di u 2021, ma sempre falendu à u voluminu di l'esportazioni di carta domestica in i primi trè trimestri di u 2020 (circa 676.200 tunnillati). U più grande aumentu di u voluminu di l'esportazione era carta di basa, ma l'esportazione di carta di a casa era sempre duminata da i prudutti trasfurmati, cuntendu 76,7%. Inoltre, u prezzu di l'esportazione di carta finita cuntinuava à cresce, è a struttura di l'esportazione di carta di casa cuntinuava à sviluppà versu l'alta gamma.
I prudutti sanitari
Import, In i primi trè quarti di 2022, u voluminu impurtazioni di prudutti sanitarii assorbenti era 53 600 t, in calata di 29,53 per centu cumparatu cù u listessu periodu in 2021. U voluminu impurtazioni di pannolini per i zitelli, chì rapprisentanu a più grande proporzione, era di circa 39 900 t. , calata di 35,31 per centu annu annu. Nta l'ultimi anni, a Cina hà aumentatu a capacità di pruduzzione è hà migliuratu a qualità di i prudutti sanitarii assorbenti, mentre chì u tassu di nascita di u zitellu hè diminuitu è u gruppu di cunsumatori di destinazione hè diminuitu, riducendu ancu a dumanda di prudutti impurtati.
In l'affari di impurtazione di prudutti sanitarii assorbenti, i tovaglioli sanitari (pads) è u plug hemostatic sò l'unica categuria per ottene u crescita, u voluminu di l'importazione è u valore di l'impurtazione anu aumentatu da 8,91% è 7,24% rispettivamente.
Exit , In i primi trè trimestri di u 2022, l'esportazione di prudutti sanitarii assorbenti hà mantinutu l'impulsu di u listessu periodu di l'annu passatu, cù u voluminu di l'esportazione aumentatu da 14,77% è u voluminu di l'esportazione cresce da 20,65%. I pannolini per i zitelli cuntavanu a più grande proporzione in l'esportazione di prudutti sanitari, cuntendu u 36,05% di l'esportazione tutale. U voluminu tutale di l'esportazione di i prudutti sanitarii assorbenti era assai più altu ch'è u voluminu di l'impurtazione, è u surplus di cummerciale cuntinuò à espansione, dimustrendu a forza di produzzione crescente di l'industria di i prudutti sanitari assorbenti di a Cina.
Salviette umide
Importazione , L'impurtazione è l'esportazione di u cummerciu di salviette umide hè principalmente di l'esportazione, u voluminu di l'impurtazione hè menu di 1/10 di u voluminu di l'esportazione. In i primi trè trimestri di u 2022, u voluminu di l'importazione di salviette hè diminuitu di 16,88% in paragunatu à u listessu periodu in u 2021, soprattuttu perchè u voluminu di l'importazione di salviette di disinfezione hè diminuitu significativamente paragunatu à quellu di salviette di pulizia, mentre chì u voluminu d'importazione di salviette di pulizia hè aumentatu. significativamente.
Exit , In cunfrontu cù i primi trè trimestri di u 2021, u voluminu di l'esportazione di salviette umide hè diminuitu di 19,99%, chì hè statu ancu principalmente affettatu da a calata di l'esportazione di salviette di disinfezione, è a dumanda di prudutti di disinfezione in u mercatu domesticu è straneru hà dimustratu. una tendenza in calata. Malgradu u calatu di l'esportazione di salviette, u voluminu è u valore di e salviette sò sempre significativamente più altu ch'è i livelli pre-pandemici in 2019.
Semu devi esse nutatu chì e salviette cullate da i dogane sò spartuti in duie categurie: tovaglioli di pulizia è disinfettanti. Frà elli, a categuria codificata "38089400" cuntene salviette disinfettanti è altri prudutti disinfettanti, cusì i dati attuali di importazione è esportazione di salviette disinfettanti sò più chjuchi cà i dati statistici di sta categuria.
Tempu di Postu: Dec-09-2022