banner_di_pagina

A Cina è u Brasile anu ufficialmente ghjuntu à un accordu: u cummerciu esteru pò esse regulatu in valuta lucale, ciò chì hè beneficu per a Cina per impurtà polpa brasiliana!

U 29 di marzu, a Cina è u Brasile anu ghjuntu ufficialmente à un accordu chì a valuta lucale pò esse aduprata per u regulamentu di u cummerciu internaziunale. Sicondu l'accordu, quandu i dui paesi facenu cummerciu, ponu aduprà a valuta lucale per u regulamentu, vale à dì, u yuan cinese è u real ponu esse scambiati direttamente, è u dollaru americanu ùn hè più necessariamente adupratu cum'è valuta intermedia. Inoltre, questu accordu ùn hè micca ubligatoriu è pò ancu esse regulatu aduprendu i Stati Uniti durante u prucessu cummerciale.

1666359917 (1)

Sè u cummerciu trà a Cina è u Pakistan ùn hà micca bisognu di esse risoltu da i Stati Uniti, evitate d'esse "raccolti" da i Stati Uniti; L'attività d'impurtazione è d'esportazione hè stata longu affettata da i tassi di scambiu, è questu accordu riduce a dipendenza da i Stati Uniti, chì ponu in una certa misura evità i risichi finanziarii esterni, in particulare i risichi di i tassi di scambiu. U regulamentu in valuta lucale trà a Cina è u Pakistan riducerà inevitabilmente i costi di e cumpagnie di pasta di carta, prumovendu cusì a cunvenienza di u cummerciu bilaterale di pasta di carta.

Questu accordu hà un certu effettu di spillover. U Brasile hè a più grande ecunumia di l'America Latina, è per altri paesi di l'America Latina, questu ùn solu aumenta l'influenza di u renminbi in a regione, ma facilita ancu u cummerciu di pasta di carta trà a Cina è l'America Latina.


Data di publicazione: 07 d'aprile 2023